dilluns, 2 de novembre del 2009

Una volteta per Sant Ponç.

Avui toca rentar la bici, la pobreta està plena de fang i la cadena demana a crits una bona repassada. Però.... per què no  la trec a fer una volteta abans de l'spa? Dit i fet, vaig a fer una mica de prospecció pels voltants de Tordera i a veure per on va un caminet que em té intrigada.
Marxo en direcció a Tordera on prenc el tant recorrent GR92. Allà on comença la pista giro a la dreta fins a la carretera de les Ferreres i allà cap a la dreta de nou, per 300 m. després girar a l'esquerra agafant la pista que em durà a la carretera de Fogars.
Un cop a la carretera giro a l'esquerra. Just allà hi ha un corriol que també em te encuriosida, així que com que vaig soleta i no emprenyo a ningú l'agafo a veure si em porta on jo penso. És un caminet divertit i gens complicat, tot i que l'entrada és picadeta, i que acaba, per la meva decepció, en un camp. Segons el mapa te continuïtat fins a la pista que pretenia agafar, potser es pugui passar caminant, però en bici no és viable. Així que torno enrere per anar per la pista de nou. En el meu afany pioner, torno a desviar-me per inspeccionar el camí que dur a l'ermita de Sant Ou, que per cert, no he localitzat, ja tornaré amb més calma. Segueixo una mica més la pista que, pel que veig, dona a la urbanització Àgora Park, però em torno enrere perquè sembla que la cosa es posa cara amunt bastant seriosament i avui no vull cremar-me que demà tinc la Challenge.
Després de tota aquesta prospecció torno a seguir la meva primera intenció, que era la de veure com és i per on passa el famós camí que veig cada cop que passo en cotxe, però m'he confós, hauria d'haver girat a la dreta, per tant ara rodo en direcció a Fogars buscant un camí que ja he passat de llarg. De seguida m'adono que no vaig bé i llavors penso..... "ja que hi ets... tira cap a Sant Ponç a veure que tal és". Doncs cap allà que vaig, entro pel caravàning Tordera i tiro cap amunt. La pujada no és forta ni llarga i de seguida arribo. El paratge és molt maco, un bosc humit, un corriol ple de fulles, l'ermita.... però..., no pot ser!! què nassos fan tropecentsmil nanos en plan salvatge fotent crits i cops!!!! I jo que buscava un racó tranquil i acollidor.... 
Com que el panorama no m'entusiasme marxo d'allí cagant llets i pensant en que coi fan allà un dia laborable, i clar, de seguida m'adono que aquest cap de setmana és la castanyada i deuen estar de cel.lebració amb l'escola. Ja és mala sort!
Bé, segueixo el camí que em deixa de nou al caravàning però per l'altre cantó i torno a sortir a la carretera de Fogars, ara en direcció a Tordera i on finalment prenc el caminet culpable de la prospecció d'avui. El camí em porta a la carretera de les Ferreres i allí vaig agafant pistes que recordava fins acabar a l'entrada de Tordera per la zona del mercat dels diumenges. Un cop aquí continuo de tornada a Palafolls.
Finalment han estat uns 32 km pels voltants de Tordera i a força bon ritme, 17'66 km/h de mitjana, i ara toca portar la princesa a l'spa, que va de bruta.....
Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada