dissabte, 21 de novembre del 2009

Però si jo només volia sortir a provar la coberta nova!!

Dissabte, 8 h. del matí. Sortim de Palafolls cap a Malgrat amb en Ramon per trobar-nos amb el Ricard. Avui la idea és fer una sortida no massa forta. Per part nostra volem provar una mica com va la Nevegal que hem posat a la roda del darrera, demà tenim la Prehistòrica i no volem cremar-nos massa, i en Ramon deia que volia sortir també el diumenge. Arribem al lloc de trobada al mateix temps que el Ricard i prenem camí cap a Pineda, pujarem fins Quatre Camins. Com que som poquets anem fent tot xerrant, la qual cosa vol dir que ningú empeny massa. Comença la pujada i ara sí, cadascú agafa el ritme que millor li va, però gairebé arribem plegats a dalt. Hi ha hagut poca diferència. No he notat que la nova coberta al darrera em suposes un llast a l'hora de pujar, probablement un pro ho apreciaria, però a mi no m'ha donat la sensació. 
Arribo a Quatre Camins amb les cames una mica tocades, ui..... no mola gens que demà tenen feina. Fa calor i em trec la jaqueta per continuar. Moment clau. No havia cordat bé la càmera de fotos, que acostumo a dur penjada de la cinta de pit de la motxilla, la càmera cau a terra, però sembla que el cop ha estat lleuger i a més a més va força protegida dins la funda acotxada. La veritat és que no he donat més importància al fet, però més tard m'adonaré que s'ha espatllat l'obturador, doncs no es veu la imatge a la pantalla. M'he quedat sense càmera el dia abans de fer la Prehistòrica.
De Quatre Camins agafem la baixadeta dels cavalls (la riera) fins a Santa Susanna. Aquí és on he fet el veritable test a la coberta. Com m'he divertit! La coberta s'ha portat com esperava i la tranquil.litat i seguretat que em dona és màxima. 
Arribant a Sta. Susanna i com que porten en prou feines 20 km. i se'ns fa curt, decidim anar fins a Calella i fer la pujada de l'hospital fins a Sant Andreu per baixar des de allí a Pineda. Així ho fem. Avui la pujada de l'hospital la fem a un ritme força altet, sense baixar dels 10 km/h. gairebé en cap moment. Seguim amunt fins Sant Andreu i.... cap avall que fa baixada! No anem gaire forts aquest cop, anem xerrant força relaxats però sense abaixar la guàrdia, que la baixada te algun tram al principi, que pica força, de fet, de pujada és un dels meus punts negres :-( .
Ara sí, un cop siguem a Pineda, anirem a fer un esmorzar. Avui ens aturem a Can Feliu. No havia estat mai, i haig de dir que m'ha agradat. Ja va bé tenir un altre lloc controlat per quan la ruta ens deixi per la zona, obre les possibilitats.
En total, poc més de 50 km. i jo que només volia sortir a provar la coberta...... Demà, la Prehistòrica. Espero no pagar això d'avui......
Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada