dijous, 24 de setembre del 2009

Jo, amb mí mateixa.... i test a les sabatilles noves.

Doncs sí, avui he sortit soleta. Està bé anar sola. Pots sortir sense saber massa que faràs i anar improvisant sobre la marxa. T'escoltes la respiració, els sorollets que fan els animals entre els matolls, la teva bici, el so de les cobertes rodant sobre el terra...... en definitiva, ets tu i la teva màquina sense més. Si a això afegim que he sortit un dia laborable i no hi havia gairebé ningú pels camins doncs tenim assegurada la tranquil·litat. Trobar altres bikers està bé, però no trobar ningú, també.
Ahir nit pensava en la ruta que faria. Tenia intenció de fer força pujada per entrenar tot el possible, així que vaig decidir que pujaria des de Tordera fins al Coll de Can Benet (l'Esplai) i d'allí em deixaria caure fins a Calella per la Font dels Amics.
Feia una pila de temps que no pujava per Les Ferreres, parlo d'anys!! Recordava que quan ho havia fet ho havia passat fatal!! Dos o tres cops vaig haver d'aturar-me a descansar les cames i a treure el cul del selló, mare meva!
Avui haig de reconèixer que he començat a pujar pensant que estaria xupat, i m'he trobat amb un primer tram, d'uns 2 km i escaig, que té unes rampetes de les que piquen una mica, alguna fins a un 17%, però com que aquest tram ara és asfaltat es fan més còmodament. A partir del trencall on ens desviem a l'esquerra, que és on comença per fi la pista, la pujada ja es torna més suau amb algun tramet més picat de tant en tant, però en general de bon fer.
Avui ha fet calor. He sortit de casa una mica més tapada perquè pensava que tindria fresqueta, sobretot baixant, però realment no ha estat així. És més, agraïa fer baixada per refrigerar una mica el cos.
He anant fent al meu famós tran tran i inclús m'he aturat a fer alguna foto que altre, sense presa però sense pausa.
Vistes del Montseny.
Sense massa dificultat he anat conquerint fites, primer el Coll de Palomeres.......
Coll de Palomeres.
i després...... el Coll de can Benet.
Coll de Can Benet.
Abans d'arribar a Can Benet, en passar pel trencall cap a l'Erola, m'he rumiat uns instants si baixar per allà fins Santa Susanna. Hauria fet més via, però l'objectiu d'avui era fer un bon entrenament i els 15 km. de tornada a casa per la platja un cop baixes a Calella em semblaven bona idea per rematar el dia, així que l'he passat de llarg. Potser un altre dia.
Doncs com dic, he continuat en direcció a Calella per baixar per la Font dels Amics. És una baixada molt ràpida de bona pista en general, per tant de seguida estic als Tres Termes i d'aquí una micona més i ja sóc a la carretera que baixa fins Calella, just al costat de l'hospital.
Els Tres Termes.
Baixant per la carretera hi ha unes vistes magnífiques.
A Calella haig de voltar una mica per arribar fins la platja, estant fent obres i tenien un carrer tallat per no sé quin motiu, però al final ho aconsegueixo i tiro milles amb l'aire de cara.... grrrr!
Porto ja 35 km fets i vaig notant que em buido, a més a més noto una rampa a un dels peus, així que m'aturo una estona per estirar una mica i pendre un gel per acabar els km. que em queden. Amb les piles carregades continuo. La platja està força plena i fa una calor important així que vaig bebent força aigua i de sobte.... ash! ja no em queda aigua. Bé, no queden gaire km. potser uns 10 només, així que ni em molesto en buscar on omplir una mica el camel i m'afanyo en arribar a casa per donar-me una dutxa de les que fan història i menjar alguna cosa.
Han estat prop de 50 km. i uns 800 m. de desnivell acumulat en 3:10h. No esta malament per ser dijous al matí ;)
I bé, altre cosa que he fet avui, a més a més d'entrenar, és testejar les noves sabatilles. Unes Specialized MTB Sport. Encantada amb l'elecció! Còmodes, inclús per caminar. Es nota força en les pujades que s'aprofita millor la potencia de la pedalada i sobretot en pedalar de peu. De manera que avui he quedat contenta per partida doble.
Les meves velles sabatilles, fetes caldo!
Les flamants sabatilles noves.
Aquest cap de setmana m'esperen dos dies de bici per gaudir al màxim i per patir també, espero passar-los amb nota, tot i que estic refredada :( a veure com em trobo....
Salut!

2 comentaris:

  1. Benvinguda al mon de les curses en solitari!!!
    Yo tambien soy de las que muy a menudo sale sola, tanto por mi horario libre que no suele coincidir con los demas, como tambien porque algunas veces me agrada explorar un poco a mi bola, a mi ritmo, sin hora de salir, sin hora de llegar...incluso sin una ruta determinada.
    A ver cuando coincidimos en alguna de esas rutas. Ya me agradaria conocer algo por tu zona.
    Un saludo.

    ResponElimina
  2. Hola guapa!
    yo encantada de coincidir contigo, pero te ibas a aburrir..... buf!! jajaja
    Un beso guapa!

    ResponElimina