dimecres, 30 de setembre del 2009

Cadascú va a Pineda per on vol!

I nosaltres hem anat per muntanya, com sovint fem. Avui hem fet una ruta força habitual. Pujar des de Tordera pel GR92, Vallmanya, Quatre Camins i baixada per Pineda a tota pastilla!!! Mmmm... he gaudit!
Aquests nois m'han portat a pinyó!! No vegis com van, estan intractables, Daviiiiiiiiid!! Estas fet un fieras!! El paio puja Vallmanya com si res, quina enveja!! Sana eh... ;)
Jo avui m'he notat cansada. Al matí m'he matxucat al gym i el que hagués estat millor hauria estat descansar, sobretot perquè demà al matí torno a sortir. O sigui, que entre que els nois van molt bé i que jo estava cansada, alguna pujada se m'ha fet més llarga del normal, sobretot un parell de rampes que hi ha tirant cap a Quatre Camins. En fi! No tots els dies ens podem sentir forts, i avui ha estat un d'ells.
Després de fer la baixadeta fins a Pineda anàvem tornant per la platja i hem fet una aturada a l'Antonio per fer una mena de comiat amb en Pere que ja no podrà sortir entre setmana a les tardes. Així que hem fet unes birres alguns i unes coles altres, unes patatetes..... uns cacauets..... res, tot excuses per fer una mica de tertúlia.
A veure com hem trobo demà!! Aniré amb en Paco cap a Maçanet, suavet, que no està la cosa com per donar-se molta canya.
Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada