dilluns, 13 de juliol del 2009

Pel bosc de Santa Susanna amb els Senglars i les Ginetas. Quin bestari!

Aquesta crònica s'ha fet esperar una mica, jejeje... espero que no m'ho tingueu en compte. La feina de cronista és força entretinguda, sobretot si no es tenen becaris!! jajaja.

Bé, anem al tema.

Diumenge vam sortir una bona colla, ademés dels habituals, van afegir-se les Ginetes i els BikeSenglars.

La sortida va ser pasades les 8 h., massa tard!!!

Vam anar cap a Santa Susanna per pujar en direcció Sant Pere de Riu. Ai mareta..... aquelles rampes sense haver escalfat gaire!! Vaig anar pujant al meu tran tran i patint força als rampots, encara que haig de dir que cada dia els pujo una mica millor. En David em va fer companyia una estoneta i anàvem xerrant, bé, ell parlava i jo esbufegava! Quin crack!! Arriba un punt on ens desviem a la dereta cap a Quatre Camins i.... sant tornem-m'hi! la rampa que s'em resisteix..... es va tornar a resistir :( . Ja van 4 cops, espero que no hi hagi un cinquè. 

El grup anava molt trencat perque erem bikers de molts nivells diferents, així que vam anar arribant a comptagotes a Quatre Camins. Ademés, part del grup, que es pensava que pujariem per la riera de Santa Susanna, va haver de girar cua per tornar a pujar de nou.

A Quatre Camins ens vam reagrupar, i mentre ens esperàvem vam fer alguna foto, com no.

Un cop havien arribat tots vam tirar amunt a Coll de Porc per, un cop allí, baixar per la trialera del GR que dona al Camí de Vallmanya. L'ultim tram de la trialera em va demanar si us plau que el fes a peu! jajaja, i jo que sóc molt obedient..... :p

Així que ara ens tocava anar, més cap amunt que cap aball, en direcció a Quatre Camins per, abans d'arribar-hi, agafar una trialera molt facileta i molt maca que ens va fer aparèixer just sota el Pont Romà, molt xulo per cert. 

Un cop documentat el moment.... cap a Santa Susanna directes baixant la riera, que està una mica més arregladeta que l´últim cop que la vam baixar,  i d'allí al passeig per anar a esmorzar al xiringo de l'Antonio a Malgrat. Menjar una mica..... birreta ben freda..... i bona conversa.

Una ruta no gaire llarga però amb una mica de tot, com ha de ser. Ara ja preparem la següent, de fet sortirem demà dissabte. Una ruta amb bastants km. de pujada per entrenar una mica més les cames. Ja us explicaré ;)

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada