dimarts, 7 de juliol del 2009

Estirant les cames a l'Estany de Malniu.

Com sabeu, m'encanta la btt, però també m'agrada molt trepitjar muntanyes, i això és el que vaig fer dissabte passat.

Després d'uns mesos sense calçar les botes de muntanya, dissabte vam fer una sortideta curta fins a l'Estany de Malniu i després fins el refugi del mateix nom. El camí es fa per bosc i no té un fort desnivell. Per fer tant de temps que no li donàvem a les cames, sense la bici al mig .... ;), vam anar a un ritme molt bó, boníssim diria, i amb increïbles sensacions a les cames. A l'Estany de Malniu vam fer alguna foto, allò és preciós i molt agradable.

Després de veure l'estany vam anar al Refugi de Malniu, una bona excusa per caminar una estona més. Ple de cotxes!!!! Mare meva! Fan pagar 3 € per aparcar. No em sembla malament. 

No vam estar-nos gaire estona, el temps just de fer les fotos de rigor.

De tornada teniem una mica més de pujada, doncs fins la refugi vam baixar bastant, però com que semblava que les cames volessin, en un tres i no res ja erem dalt de nou,

i ja només faltava la tornadeta al Plà de la Feixa, desde on hi ha unes magnífiques vistes de tot el Cadí.

Recomano a tothom aquesta excursió, sobretot pels nens és un recorregut molt sencill i el paisatge és una meravella.

Salut!

2 comentaris:

  1. Pots donar-me algun detall més,temps, desnivell fins el llac i després fins el refugi i lloc de sosrtida. Gracies guapa.

    ResponElimina