dimecres, 22 de juliol del 2009

Cobertes noves, s'han de provar!!

Després de canviar les cobertes a la princesa estava amb ganes de veure que tal anava la Monorail que he posat a la roda del devant. Així que vaig pensar que podia fer una volteta per la tarde i els vaig fer un toc a alguns dels nois a veure si volien afegir-se
Vam sortir tardet en direcció a Tordera per fer un tram del GR92 que ens porta fins al peu de la pujada a Sant Miquel de Vallmanya. Anàvem a molt bon ritme. El cert és que vaig anar, en algún tram de pujada, una mica més forta del que acostumo a anar, però ja va bé obligar-se una mica. La pujada pel GR92 no és dura i es deixa fer en plat mitjà perfectament inclús en les seves rampes més fortes. I els trams de baixadeta, encara que curts, són molt divertits. 
Aquestes baixades, i la de després de tornada a Tordera, les vaig aprofitar per veure què tal es comportàva la coberta. Tenint en compte que necessito més km. per estudiar-la, tinc bones sensacions amb ella. Em va semblar que té una bona mossegada lateral, i notava que retenia bé amb la frenada. Pujant també m'ha agradat, però això ho veuré realment quan puji el Coll de Porc o similar.
Un cop vam arribar a la ctra. de Vallmanya, com que era tard i els nois no portàven llum, ai......, es van estimar més tornar cap a casa. Som-hi doncs, plat gran i a baixar com una bala fins a Tordera!!
Finalment va ser una volteta d'uns 25 km., no massa llarga però prou per deixar-nos satisfets. Dijous tornarem a la càrrega, a veure que tal s'ens dona llavors.
Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada