dimecres, 22 de juliol del 2009

Coll de Palomeres per la Font dels Ocells. Doncs precisament el que es diu volar......

Doncs com que feia temps que teniem ganes de fer-ho, dissabte passat vam juntar-nos uns quants per pujar a Hortsavinyà desde Calella. Per mí era un dia especial perque venía el meu germà amb nosaltres, en Joan, i em feia molta il.lusió tornar a pedalar amb ell després de tant de temps, gairebé 1 any!!

La idea inicial era pujar per la Font del Amics, tal i com acostuma a fer el company David, però finalment vam anar per la Font dels Ocells perque la pujada, encara que constant, no és tan "dura".

Comencem a pujar per asfalt per la carretera que surt de l'Hospital Sant Jaume de Calella. Són uns 5 km amb un pendent d'entre el 4% i el 6% en la major part del seu recorregut i que es deixa fer, encara que l'útim km s'endureix una mica més. Les vistes al mar que es tenen desde la carretera tot pujant són impresionants, i com que és encara d'hora, la calor no ens apreta.

Continuem pujant pel Collet de Sant Andreu fins els Tres Termes on ens desviem per continuar en direcció a la Font dels Ocells. Aquest camí deixa de ser pista ample i còmode en quant al terreny, per convertir-se en un camí trencat i  pedregós, més dur per pedalar cara amunt, més divertit per fer-ho cara aball i amb l'avantatge de que no hi circulen cotxes.

Doncs sí! L'heu endevinat. La punxadeta de cada sortida no podia faltar. En aquesta ocasió l'afortunat....(haurem de fer una mena de concurs o alguna cosa així ;p) va ser el meu bro, en Joan i això que portava MEGA COBERTES noves!!!! Ens ho hem de fer mirar Joan.... ;).

Després de la reparació pertinent, no sense una bona suada a l'hora d'inflar la roda, perque quan he dit MEGA COBERTES volia dir MEGA COBERTES!!!!

......deia que després de la reparació vam continuar la marxa sense més incidents, amb alguna rampa forta de tant en tant i alguna baixadeta curta, en general un camí que es deixa fer sense patir gaire.

Bé, alguns més que d'altres.....jejeje....

Arribem a la Font dels Ocells i alguns companys aprofiten per agafar aigua fresca, encara que la calor no ens està apretant, sempre és agradable endur-se a la gola un glop fresquet.

I ......anar fent de nou, puja que pujaràs, fins a trobar la pista que ve del Coll de Sant Benet i ens portarà fins al Coll de Palomeres, on ens fem la instantànea de rigor per donar fe de que hem coronat.

Desde aquí ja només ens resta baixar, de manera que enfilem una ràpida baixada cap a Tordera pel camí que porta fins a la urbanització de les Ferreres i d'allí un troç de carretera fins enganxar el GR92 que ens deixa a Tordera on vam esmorzar, per no variar, a Can Dieta.

Allà unes fotos amb el bro......

...què guapos que estem!!!

I alguna més amb l'amic Paco, a qui trobàvem molt a faltar després de dos mesos de no acompanyar-nos i que, per no variar, ens va fer més agradable la sortida. Vaaaaaaaaal..... també va fer alguna de les seves.... però es que si no... no seria ell. Besazos Pacooooooooooooo!!!!!

I com no! els nois omplint la panxa, amb l'Adolfo al cap de taula, de qui, per cert, es diu que dissabte passat anava dopat, perque ja no anava l'últim!!! Adolfooooooooooooooo..... espérameeee!!! jajajaja.... ah! i..... per cert! Franceeeesc!! que t'ha pachao!

Bé, ja veieu que, encara que s'ha fet esperar, un he donat la crònica de la setmana passada abans de fer la sortida d'aquesta setmana, jejeje.... anem a Les Mallorquines. Ja us explicaré!