diumenge, 5 de juliol del 2009

4 noies bikers juntes!!!!!

Doncs encara que sembli difícil de creure, per fer la ruta de dijous, ens vam juntar quatre noies!! Si més no, un fet poc habitual, tot i que és probable que a partir d'ara es repeteixi més d'un cop.

Erem la Marta, la Noe, la Roser i jo. Allà a les 19 h. vam sortir de Malgrat de Mar camí de Santa Susanna i vam pujar fins a Quatre Camins per unes rampes força dures al principi, sobretot tenint en compte que en prou feines haviem escalfat. Una d'elles ens va obligar a la Roser i a mí a posar peu a terra a falta de 4 o 5 metres d'acabar-la!!! Vaig pagar el fet de pujar a un ritme un pèl més alt del que acostumo a portar. Aquesta Marta ens fa de llebre i així ens va!! jajaja...

En arribar a Quatre Camins ens vam trobar amb un grup de bikers, crec que eren de Malgrat, amb qui vam estar xerrant una estona i inclús un d'ells es va fer una foto amb nosaltres que, deia, penjaria al seu blog. Lamentablement no hem estat capaces de trobar el blog que ens van dir..... desde aquí faig una crida a tot aquell que li soni o conegui un blog que pel que sembla té un nom semblant a TarariBikers.....

Bé, després de la tertulia i les fotos de rigor......

..... vam pujar cap a Coll de Porc.

Com és costum a poc a poc algunes......i a tota pastilla la nostra amiga Marta que és una crak!!

Per baixar de Coll de Porc vam agafar una pista trialera força divertida i trencada, sobretot al final.

La Marta feia un cop de mà a la Noe que venia amb rampes a un dels bessons. Res que un gel recuperador no pogui solucionar.

Ash.... llàstima... aquest tramet final el proper cop l'haig de baixar sobre de la bici!! Tot arriba en aquesta vida..... les trialeres... també! ;)

En aquest punt ens vam trobar amb el Francesc i el Ramon que també sortien i vam tornar cap a Quatre Camins amb ells, i d'allí cap a Santa Susanna de nou. Encara que no vam baixar per la riera (que està feta un "cristu") sino pel mateix camí que haviem pujat, a excepció d'un tram que vam baixar la Marta, el Francesc, el Ramon i jo per una trialera. Ja em sap greu però això no està documentat, cachis.....

Petit incís....

"Com que em sabia una mica greu no tenir cap foto de la trialera, he fet una volteta per Santa Susanna per fer un parell de fotos de la sortida del caminet. El proper cop ha de ser amb bikers inclosos!"

Bé, a partir d'aquí només quedava tornar a Malgrat on es van quedar les noies, i els nois i jo cap a Palafolls.

Prop de 30 km. força divertits en les baixades i una mica trencadors en alguna pujada, però....això és btt!!