diumenge, 17 de gener del 2010

Primera prova després del repòs per la lumbàlgia. Maçanet.

Avui he sortit després de dues setmanes aturada a causa de la lumbàlgia. Afortunadament la setmana passada els nois van decidir que avui s'aniria a Maçanet, i dic afortunadament perquè és una ruta sense dificultat tècnica i no és gens dura, de manera que era una bona ocasió per provar com anava després dels dies de repòs, i més tenint en compte que encara no estic recuperada del tot.
Així doncs hem fet la tant coneguda ruta fins a Maçanet en general tranquils. Bé, sempre hi ha un grupet que es destaca a la pujada, però hem anat fent molt bé malgrat el fang que hem trobat en algun tram i que ens enganxava les rodes al terra de quina manera, bé, ja sabeu de què va oi? ;) Avui també s'ha incorporat un company que feia gairebé tres mesos que no sortia. Ha estat una sorpresa veure que per fi torna a la càrrega. Però com és normal, tres mesos de no agafar la bici ni per anar a buscar el pa passen factura, i el pobre ha patit força pujant. Esperem que torni a agafar el ritme de nou i ens acompanyi més sovint.
I ara toca explicar com m'he trobat. He sortit amb una faixa lumbar per recomanació del meu fisio i la veritat es que m'ha anat bé dur-la. En general m'he trobat molt bé, si no tenim en compte el mal de lumbars. Dec haver carregat tant el cos de combustible en aquests dies que he anat força bé. Només al tram més picat de la pujada he notat dolor i he hagut de abaixar el ritme, així que he posat el plat petit, tot i que ja mai el poso en aquesta ruta, per tal que les cames anessin més còmodes i no fer treballar massa l'esquena, tots sabem que tirem molt de lumbars en aquests casos i no era qüestió de carregar-les més ara que estan millor. Així doncs, estic molt contenta doncs he vist que puc tornar a donar guerra, bé, de moment guerrilla.... jejeje.
Bon esmorzar a Maçanet on ens hem trobat amb la colla dels Senglars Amics BTT de Palafolls i hem esmorzat plegats. Després cada colla hem fet el nostre camí.
La tornada a Palafolls s'ha fet amb la calma típica de després dels esmorzars, el que ha fet que arribéssim una mica tard i per tant que ens trobéssim amb les Ginetas que estaven acabant de dinar i amb qui hem estat xarrant una estoneta.
Res més a afegir. Continuo sense la meva càmera, per tant no us puc oferir cap foto d'avui (he descartat el mòbil per la mala qualitat de les fotos). Si res no falla, la setmana vinent ja tornaré a portar-la, ja tinc ganes!!!
Us deixo, com de costum, la gràfica d'avui. Salut xatos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada