dimarts, 21 de setembre del 2010

Tot esperant tornar

Doncs sí, això és la única cosa que, de moment, puc fer. Esperar a poder tornar a sortir amb la meva bici un cop estigui recuperada de la meva lesió. 

Fa un munt de temps que no escric res al bloc. La veritat és que el "late motive" d'aquest bloc és explicar les meves experiències sobre la bici i, des de fa 3 mesos, que no puc muntar. No us enganyaré, em sento molt trista per això i em moro de ganes de poder tornar a fer-ho, però de moment la cosa no te pinta de que sigui així, al menys durant el proper mes.

Poca cosa més puc dir per ara. Que espero tornar a escriure per aquí aviat explicant que ja em torno a vestir per la guerra, encara que al principi haurà de ser per fer voltetes suaus per no castigar l'esquena i veure com va responent.

Només em resta donar les gràcies a tots els que de tant en tant em saludeu al xat i també als que, sense fer-ho, us feu unes rondes pel bloc de tant en tant.

Fins aviat, espero.

Salut!

7 comentaris:

  1. Has mirado que la talla de la bici no tenga algo que ver

    ResponElimina
  2. No lo creo Manel, la he estado montando más de 1 año sin problemas y me siento muy cómoda en ella. El problema es una hernia discal que me diagnosticaron en marzo y me está causando el pinzamieneto que me tiene así todo éste tiempo. Aunque no descarto que la hernia se pueda haber producido por un sobreesfuerzo haciendo deporte, en bici o en el gym.
    Gracias por el interés.

    ResponElimina
  3. Ok,ya sabes que nos acostumbramos a la bici y no nos damos cuenta de esos detalles.

    ResponElimina
  4. Hola nena. Sé de sobres què t´està passant perque crec que...estic exactament igual que tu!, amb la diferéncia que jo fa 2 mesos que pràcticament no puc fer res. I en plè procès de recuperació estic ara, amb tota l´esperança posada a tornar a pujar dalt de la bici. Temps millors vindran!! Ànims!!!

    ResponElimina
  5. Vaja Rapator, em sap greu per tu. Espero que no triguis tant com jo. Ja fa un munt de mesos que no he sortit. Ara haig de tornar a agafar una mica de forma per començar de nou. Espero fer-ho aviat
    Ànims! I ja explicaras què tal et trobes.

    ResponElimina