divendres, 26 de juny del 2009

Mini kedada femenina del fòrum BIKE. Women's power al Coll de Port.

Vaaaaaaaaal...... l'Adolfo també venia...... jajaja!!

El dimecres, dia de Sant Joan, tres valents, la Marta, l'Adolfo i jo mateixa, sense haver gairebé dormit i desafiant les adversitats vam sortir a pedalar a les 8:00 h. del matí, camí de Tordera i sense rumb fixe.

El matí era fresquet i això a l'estiu s'agraeix moltíssim, i encara que va estar nubolat durant tota la ruta gairebé, desprès si que vam apatir una micona de calor. Com deia, vam sortir cap a Tordera on vam agafar el camí senyalitzat com a GR-92, en un principi asfaltat, però de seguida s'agafa una pista que porta fins el cap de munt de la urbanització Les Ferreres, i allí comença una pista ben estreta i divertida que entre baixades i una bona pujada ens porta als peus de Sant Miquel de Vallmanya on tenim unes rampes de fins el 14%!! 

Un cop superats els primers 500 m. vam anar fent per pista trencacames fins a Quatre Camins, on vam enfilar la pujada de gairebé 2 km. fins a Coll de Porc, novament amb rampes infernals per les meves cames de fins el 16% que vaig pujar al meu tran tran però esbufegant.

I.... com que tot el que puja.... ha de baixar... jejeje.... doncs cap a baix tot déu!! Una baixada divertidíssima, primer per la Urbanització Can Solé (una mica amagadeta....) amb uns pendents increïbles, i després per un corriol molt divertit del que vam sortir, una mica esgarrapats, a una pista de pujada que ens duria de nou a Quatre Camins, i poc després enfilàvem una pista estreta plena de saltets on vaig tenir una mica d'ensurt amb una triple derrapada de la roda del redera, una d'elles també amb derrapada al devant, de la que em vaig sortir com la crack que sóc!! ;-). I tot això, per descomptat, gaudint d'un ambient de pur Montnegre que no té preu.

Aquesta baixada ens va portar fins al camí que fa cap a Tordera i d'allí tornada cap a casa. En total, gairebé 40 km. de pur BTT que vam gaudir a tope!

Aquí us deixo uns gràfics amb les dades de la ruta, però haig de fer un parell d'aclariments. La mala sort i un despiste van voler que passessin dues coses..... la primera, no vaig activar degudament el meu Rox i els primers 5 o 6 km. de ruta no vam quedar enregistrats, la segona...... la fortuna va voler que al GPS se li acabessin les piles uns 12 km. abans d'arribar a casa.

Per tant..... cap dels dos perfils està complert, però la part important de la ruta ha quedat ben enregistrada per tots dos aparells.

Aquestes son les dades del Rox.

I aquestes les del GPS

Salut! La propera...... Sant Martí de Montnegre!!!! Espero.... :s

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada